ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ

Η αύξηση της σωματικής δραστηριότητας θα αυξήσει τον αριθμό των θερμίδων που καίτε και όχι μόνο θα επιταχύνει τις προσπάθειες σας για απώλεια βάρους, αλλά θα τονώσει και την ενέργειά σας, γεγονός το οποίο θα σας κάνει να αισθάνεστε και να φαίνεστε καλύτερα.

Οι θερμίδες είναι σημαντικές. Εάν επιθυμείτε να χάσετε βάρος, πρέπει να καίτε περισσότερες θερμίδες από αυτές που προσλαμβάνετε, περίπου 500 ημερησίως. Τίποτε δεν είναι καλύτερο για την καύση λίπους από την τακτική άσκηση που αυξάνει τον καρδιακό παλμό, αλλά ακόμα και μικρές ασκήσεις μπορούν να κάνουν τη διαφορά στην υγεία σας και τη φυσική σας κατάσταση συνολικά και να αυξήσουν τον αριθμό των θερμίδων που καίτε καθημερινά.

Όλες οι σωματικές δραστηριότητες έχουν σαν αποτέλεσμα την καύση θερμίδων, συμπεριλαμβανομένων δραστηριοτήτων όπως η ορθοστασία, το κάθισμα και ο ύπνος. Όσο πιο έντονη είναι η σωματική δραστηριότητα, τόσο πιο πολλές θερμίδες καίτε. Σας παραθέτουμε ορισμένες συμβουλές που μπορείτε να εντάξετε στην καθημερινότητά σας προκειμένου να καίτε παραπάνω θερμίδες:

  • Εάν πηγαίνετε στη δουλειά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, κατεβείτε μια στάση νωρίτερα από τον προορισμό σας και περπατήστε το υπόλοιπο της διαδρομής
  • Χαζέψτε τις βιτρίνες των καταστημάτων κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος - το ζωηρό περπάτημα μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε έως 250 θερμίδες ανά ώρα
  • Κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος πηγαίνετε για περπάτημα με τους συναδέλφους σας! Έτσι μπορείτε να συνδυάσετε την κουβέντα με την άσκηση!
  • Χρησιμοποιείτε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ και τις κυλιόμενες σκάλες. Υιοθετήστε τη συνήθεια αυτή στην καθημερινότητά σας και οι θερμίδες που θα καίτε θα αθροίζονται. Θα πρέπει για το υπόλοιπο της ζωής σας να ξεχάσετε ότι εφευρέθηκε το ασανσέρ!
  • Παρκάρετε το αυτοκίνητό σας πιο μακριά από τον προορισμό σας και περπατάτε τη διαδρομή που υπολείπεται
  • Αντί για διαλείμματα για καφέ προτιμήστε «διαλείμματα για περίπατο», ώστε να κινείται το σώμα σας σε καθημερινή βάση
  • Πηγαίνετε μια βόλτα, για ποδήλατο, για ρόλερ, ή παίξτε μπιλιάρδο αντί να πηγαίνετε για φαγητό ή να κάθεστε στην pub
  • Παίξτε με τα παιδιά σας για τουλάχιστον 15 λεπτά κάθε ημέρα
  • Κάντε μερικές ασκήσεις για τα πόδια ή κοιλιακούς την ώρα που βλέπετε τηλεόραση
  • Σταματήστε να αναβάλλετε το σιδέρωμα - με μια ώρα σιδερώματος μπορείτε να κάψετε έως 110 θερμίδες!
  • ΧΟΡΕΨΤΕ! Ο χορός είναι ένας πολύ διασκεδαστικός τρόπος να κάψετε θερμίδες! Χορέψτε με κέφι το αγαπημένο σας τραγούδι και δείτε τα κιλά να φεύγουν!
  • Εάν έχετε την ευκαιρία να κάνετε λίγη άσκηση αμέσως μετά το δείπνο, είναι πολύ καλό για το μεταβολισμό σας. Συνεπώς 15 λεπτά περπάτημα ή ποδήλατο κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλλείματος είναι πολύ ευεργετικά για το σώμα και την ψυχή!
  • Εάν αποφασίσετε να πάτε στο γυμναστήριο ή να συμμετάσχετε σε κάποιο πρόγραμμα γυμναστικής, σιγουρευτείτε ότι σας αρέσει αυτό που κάνετε!