ΤΑ «ΠΡΟΠΥΡΓΙΑ» ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ

  • Έχετε υπομονή

    Τα αποτελέσματα θα φανούν. Απλώς χρειάζεται λίγος χρόνος. Σκεφτείτε πόσος χρόνος χρειάστηκε για να φτάσει το σώμα σας στην κατάσταση που ήταν προτού ξεκινήσετε το πρόγραμμα αυτό.

  • Φροντίστε ώστε να υπάρχει ποικιλία στις ασκήσεις και να τις κάνετε με χαρά

    Προφυλάξτε το σώμα σας από το να συνηθίσει σε μια ρουτίνα άσκησης. Οι τέσσερις πρώτες εβδομάδες ενός προγράμματος άσκησης θα πρέπει να στοχεύουν στην σταδιακή ενίσχυση της φυσικής κατάστασης και στη δημιουργία υγιών μυών, χωρίς λίπος.

  • Επιλέξτε μια δραστηριότητα που ταιριάζει στην προσωπικότητά σας

    Εάν προτιμάτε να έχετε παρέα, τότε εγγραφείτε σε μια τάξη γυμναστικής ή γίνετε μέλος ενός συλλόγου τρεξίματος ή συμμετάσχετε σε κάποιο ομαδικό σπορ. Εάν αισθάνεστε καλύτερα να αθλείστε μόνος/η, γιατί δεν προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε ένα DVD γυμναστικής στο σπίτι ή να βγαίνετε έξω για περπάτημα.

  • Θέστε επιτεύξιμους στόχους

    Όπως ισχύει για κάθε είδους άσκηση, φροντίστε να μην ξεπερνάτε τα όρια σας. Να θυμάστε ότι δεν είναι απαραίτητο να ολοκληρώσετε όλη την προπόνηση. Εάν νιώσετε κούραση, αναπαυθείτε και συνεχίστε όταν αισθανθείτε και πάλι έτοιμος/η.

  • Προσπαθήστε να αυξήσετε το χρόνο που δαπανείτε για άσκηση

    Εάν αισθάνεστε κουρασμένος/η, τότε ξεκουραστείτε για μια ημέρα. Εσείς γνωρίζετε το σώμα σας καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο. Ακούστε το και φροντίστε να το βοηθήσετε.

  • Καταστρώστε ένα εναλλακτικό σχέδιο

    Το να έχετε μια εναλλακτική λύση αυξάνει τις πιθανότητές σας να αθληθείτε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Φροντίστε να έχετε μερικά DVD γυμναστικής στο σπίτι για εκείνες τις ημέρες που δεν μπορείτε να κάνετε κάτι άλλο εκτός σπιτιού, όπως επίσης να έχετε ένα ζευγάρι αναπαυτικά παπούτσια πεζοπορίας στη δουλειά, ώστε να εκμεταλλεύεστε κάθε καλή ευκαιρία και να ξεμουδιάζετε τα πόδια σας στη διάρκεια της ημέρας.

  • Κάντε την άσκηση τρόπο ζωής

    Για την τόνωση όλου του σώματος, θυμηθείτε να συνδυάζετε το πρόγραμμα άσκησής σας με υγιεινή διατροφή. Κάντε την άσκηση μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας, για παράδειγμα μετατρέψτε τη δουλειά που έχετε για το σπίτι σε άσκηση ή περπατείστε μέχρι το μαγαζί της γειτονιάς σας αντί να πάρετε το αυτοκίνητο.