ΤΑ 7 ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ

Τα Επτά Διατροφικά Αμαρτήματα… και πώς μπορείτε να τα υπερνικήσετε!

 
Τι θα επιλέξετε, να αμαρτήσετε ή να βγείτε νικητής της δίαιτας;
 
Όταν ξεκινάτε ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής, είναι πιθανό να είστε ένας από τους τρεις στους τέσσερις, που αποκλίνουν από το πρόγραμμά τους και ενδίδουν στις έντονες επιθυμίες τους μέσα σε μια μόνο εβδομάδα. Αυτό συμβαίνει επειδή η πλήρης αποχή από τα αγαπημένα μας φαγητά, μας κάνει να τα επιθυμούμε ακόμη περισσότερο! Αναφέρουμε επιγραμματικά τις επτά πιο κοινές συνήθειες, συνεπεία των οποίων είναι πιθανό να διαταράξετε το διαιτητικό σας πρόγραμμα νωρίς, και τους τρόπους με τους οποίους θα επανέλθετε στο σωστό δρόμο. Επομένως είτε το ευαίσθητο σημείο σας είναι το τυρί, η σοκολάτα, τα πατατάκια ή το κέικ, διαβάστε παρακάτω για να μάθετε πώς να νικήσετε τις τροφικές σας αμαρτίες για τα καλά!
 
  • Αμάρτημα Νο 1 – ΛΑΓΝΕΙΑ! Υπερβολική επιθυμία για τις αγαπημένες σας λιχουδιές
    Έρευνες έχουν δείξει* ότι δαπανούμε κατά μέσο όρο 44 λεπτά την ημέρα ονειροπολώντας το φαγητό. Συνεπώς δεν είναι περίεργο που μερικές φορές δυσκολευόμαστε να αντισταθούμε στις λιχουδιές που λαχταρούμε περισσότερο.
  • Ουράνια Αρετή – ΑΓΝΟΤΗΤΑ! Η ικανότητα της αποφυγής της διάσπασης της προσοχής και της επιρροής από τον πειρασμό
    Η πλήρης στέρηση όλων των διατροφικών σας αδυναμιών θα επιδεινώσει τις έντονες επιθυμίες σας. Έχετε μαζί σας μικρές ποσότητες από αυτά που σας αρέσουν, ένα κομμάτι σοκολάτας για παράδειγμα και διασφαλίστε ότι θα το φάτε αργά, εκτιμώντας τη μυρωδιά και τη γεύση και απολαμβάνοντας την αίσθηση ότι έχετε τη δύναμη να φυλάξετε το υπόλοιπο για μια άλλη ημέρα. Μην αγοράζετε μεγάλες συσκευασίες!
  • Αμάρτημα Νο 2 – ΟΚΝΗΡΙΑ! Δεν υπάρχει χρόνος για την προετοιμασία υγιεινού γεύματος
    Ο πολυτάραχος και ταχύρυθμος τρόπος ζωής του σήμερα, συχνά συνεπάγεται ότι δεν υπάρχει χρόνος ή ενέργεια για την αγορά και την παρασκευή υγιεινών γευμάτων με αποτέλεσμα να εξαρτόμαστε σε μεγάλο βαθμό από «βολικά» φαγητά, που όμως έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι.
  • Ουράνια Αρετή – ΖΗΛΟΣ! Η ικανότητα της μη παράδοσης των όπλων, η διαχείριση του χρόνου και των δραστηριοτήτων ώστε να αποτρέπεται η τεμπελιά
    Αφιερώστε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε τι θα ψωνίσετε ώστε να ετοιμάσετε θρεπτικά φαγητά γρήγορα. Μια καλή ιδέα είναι να εφαρμόσετε μια εβδομαδιαία αγορά τροφίμων από το διαδίκτυο. Έτσι είναι πιθανότερο ότι δεν θα αποσπάται η προσοχή σας από «κακές» τροφές και θα δημιουργήσετε μια παραγγελία με υγιεινές διατροφικές επιλογές, την οποία θα μπορείτε να επαναλαμβάνετε με το πάτημα ενός κουμπιού. Εάν πρόκειται να φάτε ένα έτοιμο γεύμα δώστε προσοχή στις διατροφικές πληροφορίες του προϊόντος, ώστε να αποφύγετε φαγητά που περιέχουν υψηλές ποσότητες κορεσμένων λιπαρών, ζάχαρη και αλάτι. Προσπαθήστε να έχετε μαζί σας μια μερίδα λαχανικών όταν πρόκειται να καταναλώσετε ένα έτοιμο γεύμα. Με αυτόν τον τρόπο θα φάτε μικρότερη ποσότητα ανθυγιεινής τροφής και ταυτόχρονα θα προσλάβετε την απαραίτητη ποσότητα φυτικών ινών και βιταμινών.
  • Αμάρτημα Νο 3 – ΟΡΓΗ! Όταν ενδίδετε στο θυμό σας
    Εάν παραστρατήσετε είναι πολύ εύκολο να θελήσετε να τα παρατήσετε συνολικά και να οδηγηθείτε σε ένα φαύλο κύκλο ενοχής, απογοήτευσης και θυμού, από τον οποίο είναι δύσκολο να βγείτε.
  • Ουράνια Αρετή – ΥΠΟΜΟΝΗ! Η δημιουργία μιας ήρεμης σταθερότητας και αντοχής μέσα από την αυτοσυγκράτηση
    Ποτέ μην τιμωρείτε τον εαυτό σας για μια στιγμή αδυναμίας, άλλωστε άνθρωποι είμαστε. Αντ’ αυτού διατηρήστε θετική σκέψη και κάντε μια καινούργια αρχή λαμβάνοντας ένα υγιεινό γεύμα ή κάνοντας μερικές σωματικές ασκήσεις και με αυτόν τον τρόπο θα μπείτε ξανά στο σωστό δρόμο και θα δραστηριοποιηθείτε! Τηρήστε ένα ημερολόγιο για το τι τρώτε και τι ασκήσεις κάνετε. Μια χαμένη μάχη δεν σημαίνει και χαμένος πόλεμος!
  • Αμάρτημα Νο 4 – ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ! Υπέρμετρη υπερηφάνεια που εμποδίζει την αναζήτηση βοήθειας
    Όταν πρόκειται για την απώλεια βάρους, πολλοί εμποδίζονται από την υπερηφάνεια τους να ζητήσουν βοήθεια όταν τη χρειάζονται πραγματικά, και αισθάνονται ότι πρέπει να παλέψουν ενάντια στις δυσκολίες μόνοι τους. Στην περίπτωση αυτή απαιτούνται υψηλά επίπεδα αυτοδιάθεσης.
  • Ουράνια Αρετή – ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ! Η ικανότητα για επίτευξη δύσκολων στόχων, της αποφυγής του αισθήματος απόγνωσης και της αντιμετώπισης του φόβου και της αβεβαιότητας
    Έρευνες έχουν δείξει ότι ξεκινώντας ένα νέο υγιεινό πρόγραμμα διατροφής με κάποιο φίλο έχετε διπλάσιες πιθανότητες να πετύχετε το στόχο σας, οπότε απαλλαχτείτε από την υπερηφάνεια σας και ζητήστε τη βοήθεια ενός φίλου ή συνεργάτη για να δραστηριοποιηθείτε και παρακαλέστε τους φίλους σας να μη σας προκαλούν με ανθυγιεινά κεράσματα. Συμβουλευτείτε ένα διαιτολόγο, ο οποίος θα σας δώσει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής και θα σας παρακολουθεί. Όταν η ψυχολογία σας δεν είναι καλή, ο διαιτολόγος σας είναι εκείνος ο οποίος θα σας παροτρύνει να συνεχίσετε, δείχνοντάς σας αυτά που έχετε ήδη πετύχει!
  • Αμάρτημα Νο 5 – ΛΑΙΜΑΡΓΙΑ! Όταν ενδίδετε στις ορέξεις του στομαχιού σας
    Για πολλούς ανθρώπους, ο φόβος της δίαιτας ταυτίζεται με το φόβο της πείνας. Ωστόσο, εάν ακολουθείτε ένα υγιεινό πρόγραμμα 1800 – 2000 θερμίδων, πόσο συχνά αισθάνεστε ότι πεινάτε πραγματικά;
  • Ουράνια Αρετή – ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ! Η ικανότητα να δεχτείτε την αυτοθυσία και να στερηθείτε τις προσωπικές σας απολαύσεις για το γενικότερο καλό
    Το μυστικό εδώ είναι να αναρωτηθείτε γιατί αισθάνεστε πείνα. Γρήγορα βαθμολογείστε την πείνα σας χρησιμοποιώντας κλίμακα από το 1 έως το 10: το 1 αντιστοιχεί σε καθόλου πείνα, το 5 σε μέτρια πείνα και το 10 σε μεγάλη πείνα. Έπειτα φάτε μόνο εάν η βαθμολογία σας είναι 6 ή παραπάνω.
  • Αμάρτημα Νο 6 – ΖΗΛΟΦΘΟΝΙΑ! Ένα τέρας με πράσινα μάτια
    Μια στις τρεις γυναίκες λέει ότι οι εικόνες των αδύνατων διασημοτήτων την κάνουν να αισθάνεται ανασφάλεια για το παρουσιαστικό της, με αποτέλεσμα να θέτει παράλογους στόχους αδυνατίσματος.
  • Ουράνια Αρετή – ΚΑΛΟΣΥΝΗ! Να κρατάτε θετική στάση και χαρούμενη διάθεση ώστε να εμπνέετε και τους άλλους
    Αντί να υποβάλλετε τον εαυτό σας στην πίεση του να χωρέσει σε ένα μπικίνι μέχρι τις καλοκαιρινές διακοπές, φερθείτε του ευγενικά θέτοντας επιτεύξιμους βραχυπρόθεσμους - μηνιαίους – στόχους που θα σας επιτρέπουν να βλέπετε τα οφέλη. Με τον τρόπο αυτό θα διατηρήσετε τα κίνητρά σας για περισσότερο χρόνο.
  • Αμάρτημα Νο 7 – ΑΠΛΗΣΤΙΑ! Απλώς δεν μπορώ να πω όχι
    Είναι πολύ εύκολο να βρεθείτε σε ένα φαύλο κύκλο κατανάλωσης τεράστιων μερίδων ή παράδοσης στους διατροφικούς πειρασμούς, από τον οποίο είναι δύσκολο να βγείτε.
  • Ουράνια Αρετή – ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ! Αυτοκυριαρχία, αποχή και τήρηση του μέτρου
    Προτιμείστε ένα μικρότερο πιάτο για το δείπνο σας, ώστε ψυχολογικά να αισθανθείτε πιο πλήρεις μετά από ένα μικρότερο γεύμα. Αυτό θα σας βοηθήσει στο να αποφύγετε τον πειρασμό να φάτε όλα όσα βρίσκονται στο πιάτο σας. Κατά τη διάρκεια του φαγητού, μπορεί να χρειαστούν έως και 20 λεπτά για να αισθανθείτε κορεσμό, επομένως μασάτε το φαγητό σας πιο αργά και επιλέξτε υδατάνθρακες βραδείας απορρόφησης, καθώς αυτοί θα σας κάνουν να αισθανθείτε κορεσμό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Κάντε ένα διάλειμμα στα μέσα του φαγητού σας. Εισπνεύστε και εκπνεύστε μερικές φορές προτού ξεκινήσετε το δέυτερο μισό του φαγητού σας.