ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ

Η υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής είναι ουσιώδης για την επίτευξη ενός υγιούς σωματικού βάρους, τη διατήρηση της ενεργητικότητάς σας και της καλής ψυχολογικής κατάστασης. Η ποσότητα της τροφής που καταναλώνετε πρέπει να είναι ανάλογη της ενέργειας που δαπανάτε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Εάν επιθυμείτε να χάσετε βάρος, πρέπει να περιορίσετε τις θερμίδες που προσλαμβάνετε ή να προσπαθήσετε να κινείστε περισσότερο και να αυξήσετε τη δαπάνη ενέργειας. Τα καλύτερα αποτελέσματα επιτυγχάνονται συνδυάζοντας και τις δύο ενέργειες. Βελτιώστε τη διατροφή σας και κινηθείτε περισσότερο.

 

  • Πόσες θερμίδες χρειάζεστε ημερησίως;

Τα νούμερα αυτά αντιστοιχούν σε μέσους όρους. Ανάλογα με τη σωματική σας δραστηριότητα στη διάρκεια της ημέρας τα νούμερα αυτά τροποποιούνται. Εάν επιθυμείτε να χάσετε βάρος, πρέπει να μειώσετε το σύνολο των θερμίδων κατά 500. Για παράδειγμα, μια υγιής γυναίκα 45 ετών θα πρέπει να προσλαμβάνει 1500 θερμίδες ημερησίως εάν επιθυμεί να χάσει βάρος. Μάθετε εδώ για τον αριθμό των θερμίδων που μπορείτε να κάψετε μέσω σωματικής δραστηριότητας.

Γυναίκες Ηλικίας 20 - 40 2200 kcal
Ηλικίας 40 - 60 2000 kcal
Άνδρες Ηλικίας 20 - 40 2700 kcal
Ηλικίας 40 - 60 2500 kcal
Κορίτσια Ηλικίας 15 2600 kcal
Αγόρια Ηλικίας 15 3000 kcal
  • Ενεργός διατροφική πυραμίδα: η βάση μιας υγιούς ισορροπημένης διατροφής.

Η "διατροφική πυραμίδα" είναι ένα διάγραμμα που έχει δημιουργηθεί από διατροφολόγους. Δείχνει τη σημασία της κάθε κατηγορίας τροφίμων και τις αναλογίες που πρέπει να καταναλώνονται σε καθημερινή βάση. Όσο πιο χαμηλά στην πυραμίδα βρίσκεται μια κατηγορία τροφίμων, τόσο πιο σημαντικό είναι να περιλαμβάνονται τα τρόφιμα της κατηγορίας αυτής στο ημερήσιο διαιτολόγιο σας.

 

Η πυραμίδα αυτή βασίζεται σε τυποποιημένο πρόγραμμα διατροφής 1800-2000 θερμίδων/ημέρα.