ΟΤΑΝ ΒΙΑΖΕΣΤΕ

Βιάζομαι, οπότε θα παραγγείλω…

 
Όταν βιάζεστε, η σωστή επιλογή αποτελεί έναν καλό τρόπο να ελέγξετε τη ζημιά!
  • Σάντουιτς: επιλέξτε ψωμί ολικής αλέσεως και γέμιση από υγιεινά υλικά όπως ζαμπόν, στήθος γαλοπούλας, άλειμμα τυριού, ψητό κρέας ή καπνιστό ψάρι. Ζητήστε μια γενναία μερίδα λαχανικών και λίγη ή καθόλου σος. Η σάλτσα κοκτέιλ ή η κέτσαπ είναι καλύτερη από τη μαγιονέζα.
  • Κεμπάπ: επιλέξτε ένα μικρό κεμπάπ με πίτα από σκληρό σιτάρι. Προτιμήστε κεμπάπ από κοτόπουλο ή λαχανικά. Όπως και παραπάνω: βάλτε πολλά λαχανικά και λιγότερη σος!
  • Πίτσα: επιλέξτε λεπτή ζύμη. Προσοχή στην επιλογή των υλικών. Τα μανιτάρια και ο τόνος είναι προτιμότερα από την πίτσα με τέσσερα τυριά!
  • Ζυμαρικά: επιλέξτε κάποια σάλτσα που έχει ως βάση τα λαχανικά. Αποφύγετε το πολύ τυρί! Τα ζυμαρικά έχουν μεγάλο περιεχόμενο υδατανθράκων.
  • Κινέζικο: παραγγέλνετε πάντα ένα πιάτο με λαχανικά που να περιλαμβάνει φύτρες φασολιών συνοδευόμενο από ψάρι ή κοτόπουλο. Περιορίστε την κατανάλωση ρυζιού και απολαύστε μικρές ποσότητες σάλτσας με κάρι. Αποφύγετε τα τηγανιτά spring rolls, καθώς περιέχουν πολλά λιπαρά.
  • Ταϊλανδέζικο: καταναλώστε τις σάλτσες με βάση το γάλα καρύδας με φειδώ διότι είναι εξίσου λιπαρές με τις σάλτσες από κρέμα γάλακτος. Η ταϊλανδέζικη κουζίνα περιλαμβάνει ζουμερά τσιγαριστά γεύματα και γευστικές ελαφριές σούπες!
  • Χάμπουργκερ: ζητήστε μικρή μερίδα. Ένα χάμπουργκερ χωρίς πολλά επιπρόσθετα, μία μικρή μερίδα πατάτες με κέτσαπ και ένα δροσιστικό αναψυκτικό διαίτης ή νερό. Μπορείτε επίσης να παραγγείλετε και μια σαλάτα για να αυξήσετε την ποσότητα του γεύματός σας. Χρειάζεται προσοχή όμως καθώς πρόκειται για ένα πολύ λιπαρό γεύμα!
 
 
Τα fast-food τρόφιμα δεν είναι κατ’ ανάγκη ανθυγιεινά:
 
Προσθέτοντας κάτι επιπλέον σε ένα έτοιμο γεύμα, μπορείτε να απολαύσετε ένα υγιεινό δείπνο σε πολύ λίγο χρόνο!
 
  • Τσιγαρίστε σε λίγο λάδι κατεψυγμένα λαχανικά κομμένα σε κύβους μαζί με λωρίδες λευκού κρέατος, ζωμό λαχανικών και ανατολίτικα καρυκεύματα για ένα γρήγορο και γευστικό πιάτο! Ετοιμάζεται γρηγορότερα από το να παραγγείλετε ταϊλανδέζικο!
  • Προσθέστε ένα κρεμμύδι, μερικά μανιτάρια και κολοκυθάκια σε ένα βαζάκι με σάλτσα τομάτας. Δεν υπάρχει λόγος να προσθέσετε κρέας. Ορίστε – μια γρήγορη και υγιεινή σάλτσα για μακαρόνια!
  • Γαρνίρετε ταχύτατα μια έτοιμη βάση πίτσας με υγιεινά λαχανικά. Με τον τρόπο αυτό δημιουργείτε ένα γευστικότατο γεύμα χωρίς να συσσωρεύονται παραπανήσια κιλά!
  • Μαγειρέψτε μικρές μερίδες κεμπάπ και συνοδέψτε με σαλάτα και φρυγανισμένες πίττες. Τις ετοιμάζετε σε λιγότερο χρόνο από το να τις αγοράσετε και είναι εξαιρετικά γευστικές!
  • Προσθέστε σε μια μερίδα ανάμεικτης σαλάτα ς λίγο καπνιστό ζαμπόν και κομματάκια από πεπόνι ή ροδάκινο, μια μικρή ποσότητα ελαιολάδου και ξυδιού και είστε έτοιμοι.
 
ΤΟ FAST FOOD ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΦΑΓΗΤΟ!