ΜΑΘΕΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΕΞΩ ΥΓΙΕΙΝΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ FAST FOOD

Το να τρώτε έξω μπορεί να ενέχει τον κίνδυνο αύξησης της περιφέρειάς σας, ιδιαίτερα όταν συμβαίνει συχνά. Οι παρακάτω συμβουλές μπορούν να σας βοηθήσουν να περιορίσετε τη ζημιά.

 
Γενικές συμβουλές:
  • Μην βγαίνετε έξω με άδειο στομάχι!
    Διαφορετικά διατρέχετε τον κίνδυνο να φάτε ξηρούς καρπούς, ψωμί, τσιπς κ.τ.λ. πιο γρήγορα και σε μεγαλύτερη ποσότητα. Προτού βγείτε έξω φάτε μια σούπα (ένα φλιτζάνι) ή μια ελαφριά σαλάτα.
  • Ένας τοματοχυμός, ένα ποτήρι σαμπάνια, ένα ποτήρι αφρώδης οίνος ή ένα ποτήρι κρασί αποτελούν τις καλύτερες εναλλακτικές έναντι ενός απεριτίφ όπως το πόρτο, το κιρ, τα αλκοολούχα ποτά με φρούτα, τα κοκτέιλ και άλλα ποτά που περιέχουν ζάχαρη.
  • Ζητάτε πάντα οι σάλτσες να σερβίρονται χώρια. Με αυτόν τον τρόπο θα τρώτε λιγότερο!
  • Προσπαθήστε να αρκεστείτε σε ένα πιάτο. Εάν θελήσετε παραπάνω, επιλέξτε λαχανικά.
  • Προσπαθείτε να επιλέγετε μόνο κυρίως πιάτο, και ίσως μια σούπα ή μια σαλάτα σαν ορεκτικό. Κλείστε το γεύμα σας με ένα φλιτζάνι καφέ. Είναι εξίσου απολαυστικός! Προσοχή στα γλυκά που είναι πλούσια σε θερμίδες!
 
Ποιες είναι οι καλύτερες επιλογές στα εστιατόρια;
  • Ορεκτικό:
    • Επιλέξτε ένα πιάτο με ψάρι. Θαλασσινά, καπνιστός σολομός, τομάτα γεμιστή με γαρίδες (χωρίς πολύ μαγιονέζα!), μια μικρή σαλάτα με γαρίδες, κ.τ.λ.
    • Αποφεύγετε τα λιπαρά προϊόντα όπως οι γαριδοκροκέτες, το pâté, το foie gras και τα κρεμώδη φαγητά.
    • Μια ελαφριά σαλάτα είναι ιδανική για να ξεκινήσετε σωστά το γεύμα σας! Προσοχή στις σαλάτες με πολλές θερμίδες (π.χ. αυτές που περιέχουν κατσικίσιο τυρί και μπέικον).
    • Μπορείτε να φάτε σούπα, αλλά κατά προτίμηση μια διαυγή σούπα παρά μια κρεμώδη. Μην τρώτε πολύ ψωμί με τη σούπα.
    • Το πεπόνι με ζαμπόν αποτελεί επίσης μια πολύ καλή επιλογή. Εάν αφαιρέσετε το λίπος από το ζαμπόν είναι ακόμα καλύτερα.
  • Κυρίως γεύμα:
    • Επιλέξτε μια μέθοδο παρασκευής τροφών με χρήση μικρής ποσότητας λίπους, π.χ. αχνιστά, ψητά, βραστά.
    • Να γνωρίζετε ότι η κατανάλωση σαλτσών, τσιγαρισμένου βουτύρου, τηγανητών τροφών, κρέμας γάλακτος, τυροσαλάτας, σνίτσελ, κιμάδων και ζυμαρικών πολύ συχνά περιλαμβάνει λήψη πολλών θερμίδων.
    • Επιλέξτε ψάρι, κάποιο πουλερικό ή κυνήγι.
    • Ζητάτε η σάλτσα να σερβίρεται χώρια.
    • Παραγγέλνετε επιπλέον λαχανικά με το κυρίως γεύμα σας: μια πράσινη σαλάτα ή ανάμεικτα λαχανικά σε κομμάτια. Ζητήστε τα ακόμα κι αν δεν υπάρχουν στο μενού!
    • Ζητήστε να σας φέρουν βραστές πατάτες ή ψωμί. Εάν αυτό δεν είναι δυνατό φάτε κροκέτες και τηγανιτές πατάτες με μέτρο.
 
  • Επιδόρπιο:
    • Το ιδανικό θα ήταν να μην φάτε γλυκό. Μπορείτε να παραγγείλετε έναν καφέ αντ’ αυτού και να απολαύσετε το μπισκότο που συνοδεύει τον καφέ.
    • Επιλέξτε κάποιο γλυκό που βασίζεται στα φρούτα.
    • Μπορείτε να παραγγείλετε ένα σορμπέ. Το σορμπέ περιέχει βέβαια ζάχαρη, αλλά δεν έχει λιπαρά σε αντίθεση με άλλα γλυκά όπως το παγωτό, η μους σοκολάτας, η crème brûlée, το tiramisu, οι κρέπες, κ.τ.λ.
    • Ζητήστε το γλυκό σας να σερβιριστεί χωρίς κρέμα.
    • Πιείτε τσάι ή καφέ χωρίς κρέμα γάλακτος και ζάχαρη.
    • Για τους οπαδούς του ιρλανδικού καφέ: παραγγείλετε ένα μικρό καφέ με ουίσκι!
 
 
Εάν είστε υποχρεωμένοι να επιλέξετε από καθορισμένο μενού ή εάν δειπνείτε στο σπίτι κάποιου φίλου και συνεπώς δεν έχετε το δικαίωμα της επιλογής ή εάν δεν έχετε καταφέρει να ελέγξετε την κατανάλωση λίπους και έχετε φάει ένα γεύμα πολλών θερμίδων, το XLS Medical μπορεί να βοηθήσει.
 
Μετά από την κατανάλωση ενός λιπαρού γεύματος, η λήψη 2 δισκίων XLS Medical εμποδίζει την απορρόφηση από τον οργανισμό σας του 28% του λίπους που καταναλώθηκε.