10 ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΥΓΙΕΙΝΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΖΩΗΣ

  • Ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα υγιεινό πρωινό και μην παραλείπετε γεύματα.
  • Εάν πεινάτε μεταξύ των γευμάτων, μπορείτε να επιλέξετε μια μερίδα φρούτου ή ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.
  • Για μεσημεριανό μπορείτε να τρώτε μια μερίδα ωμών λαχανικών ή μια σούπα λαχανικών.
  • Χρησιμοποιείτε μόνο αλείμματα με χαμηλά λιπαρά στο ψωμί σας και περιορίστε την ποσότητα.
  • Προτιμάτε τα ακατέργαστα τρόφιμα, όπως ψωμί, μακαρόνια και ρύζι ολικής αλέσεως ή δημητριακά ολικής αλέσεως χωρίς ζάχαρη για το πρωινό.
  • Τρώτε μισό πιάτο λαχανικών με το ζεστό γεύμα σας.
  • Περιορίστε τα γλυκά, τα κέικ, τις σοκολάτες, τα ανθρακούχα ποτά, τα fast food και τα μπισκότα.
  • Ξεχάστε ότι υπάρχουν ασανσέρ – χρησιμοποιείτε τις σκάλες! Εισάγετε στην καθημερινότητά σας τουλάχιστον 30 λεπτά σωματικής δραστηριότητας. Πηγαίνετε να κάνετε τα ψώνια σας με ποδήλατο, πηγαίνετε για χορό, βγάλτε το σκύλο βόλτα – όλα μετράνε!
  • Πίνετε επαρκή ποσότητα νερού κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ο καφές, το τσάι, ένας ελαφρύς ζωμός και περιστασιακά κάποιο ανθρακούχο ποτό διαίτης είναι όλα επιτρεπτά. Προσοχή στα ανθρακούχα ποτά, τους φρουτοχυμούς και το αλκοόλ.
  • Μην καπνίζετε.